2) Do sprzętów biurowych zaliczamy:
- biurka
- stoły konferencyjne
- krzesła i fotele
- szafy i szafki na dokumenty
- regały (np. na książki, segregatory)
- sejfy i szafy pancerne
- tablice ogłoszeniowe (np. magnetyczne, korkowe)



3) Do urządzeń biurowych zaliczamy:
- sprzęt komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz, drukarka)
- telefony i telefaxy
- kalkulatory
- kserokopiarki
- niszczarki dokumentów
- lampki biurowe





4) Ponadto w każdym biurze używane są różnego rodzaju artykuły biurowe, nazywane też galanterią biurową. Są to miedzy innymi:
- długopisy, pisaki, ołówki, gumki i inne artykuły piśmiennicze
- papier kserograficzny
- koperty
- segregatory, skoroszyty, teczki
- dziurkacze
- zszywacze





Jak dla mnie podstawowymi narzędziami w biurze są dziurkacz i zszywacz https://somax.eu/87-dziurkacze-i-zszywacze bo bez nich praca biurowa po prostu nie ma prawa bytu. Praca w biurze z tymi urządzeniami jest bardzo fajna, bo wiele obowiązków od nas odpada.
OdpowiedzUsuń