poniedziałek, 14 września 2009

Urządzenia i sprzęty biurowe.

1) Każde biuro, czy to w szkole, czy też w jakieś firmie musi być wyposażone w odpowiednie sprzęty i urządzenia niezbędne do pracy.

2) Do sprzętów biurowych zaliczamy:
  • biurka
  • stoły konferencyjne
  • krzesła i fotele
  • szafy i szafki na dokumenty
  • regały (np. na książki, segregatory)
  • sejfy i szafy pancerne
  • tablice ogłoszeniowe (np. magnetyczne, korkowe)


3) Do urządzeń biurowych zaliczamy:

  • sprzęt komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz, drukarka)
  • telefony i telefaxy
  • kalkulatory
  • kserokopiarki
  • niszczarki dokumentów
  • lampki biurowe


4) Ponadto w każdym biurze używane są różnego rodzaju artykuły biurowe, nazywane też galanterią biurową. Są to miedzy innymi:
  • długopisy, pisaki, ołówki, gumki i inne artykuły piśmiennicze
  • papier kserograficzny
  • koperty
  • segregatory, skoroszyty, teczki
  • dziurkacze
  • zszywacze

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie podstawowymi narzędziami w biurze są dziurkacz i zszywacz https://somax.eu/87-dziurkacze-i-zszywacze bo bez nich praca biurowa po prostu nie ma prawa bytu. Praca w biurze z tymi urządzeniami jest bardzo fajna, bo wiele obowiązków od nas odpada.

    OdpowiedzUsuń